Bir toplantı notu

Geçtiğimiz Cuma söz konusu toplantı olmasaydı belki de bu yazıyı yazmayacaktım. O sunum sayesinde tam da kafa dağıtacak, laf aramızda romantik geçecek bir şehir dışı programa katılmayıp, uzun bir aradan sonra ilk kez gece ofiste çalıştım. Sunumun hazırlanmasına katılmış olmak, beni de toplantı ekibine dahil edince yazıya konu olacak asıl mesele ile yüzleşmem kaçınılmaz oldu.

Eğer toplantıya katılmamış olsaydım haftasonunu Hülya ile Fethiye'de geçirecektik.

Toplantı ile ilgili stok fotograflarda herkes şık ve mutlu gözüküyor.

Sunum kadar önemli ikinci bir şey varsa o da toplantıda nasıl göründüğündür. Hele bu toplantı yeni müşteri ile tanışmak ve onlara ilk kez bir şey sunmak için organize edilmişse durumun önemi 2 kez artar. Görünümün, sıcak davranışların toplantı atmosferini, ortamın kimyasını etkilediğine inanılır. Sakallar kesilir, saçlar taranır, kokular sürülür. Kadınlar erkenden fönlerini çektirip makyajlarını yaparlar. En şık kıyafetlerden kombinler yapılır ki toplantının enerjisine katkıları olsun. Yüzlere kocaman gülümsemeler takılır.

Hayatımda böyle toplantı görmedim ama kimi işlerde bu resimleri kullandım mecburen

Son dönemde Bodrum'a taşınma planı çerçevesinde önceliklerimi değiştirmeye başladığım aşikar. Özellikle de kılık kıyafet meselesi benim için önemini iyice yitirdi. Galata ve ardından Bebek'e taşınırken büyük bir kısmından da kurtulmuştum. Dolayısı ile böyle toplantı için uygun kıyafetim kalmamıştı. Hem kim ne yapsın Bodrum'da ceketi kravatı?

coka spring summer 13
Benim gardırobum uzun süredir bu kıyafetlerden ibaret. cokabook.blogspot.com
catwalk
Kışları da şalvardan vazgeçmiyorum. cokabook.blogspot.com 
Bir kot bir tshirt de durumu kurtarırdı belki ama gardıropta ne kotum ne de tshirtim vardı. Uzun süredir şalvarlarım, dökümlü üst başım ve bir iki şortla idare ediyorum. Usul usul yeni hayatıma geçtiğimi fark ettim ve gülümsedim. Yaşam tarzım Bodrum'a göre değişiyordu. Kıyafetlerim ve eşyalarım gittikçe azalmıştı. Bir yanımın bu kadar hazır olmasına mutlu olarak belden bağlamalı Thai balıkçı pantolonumun üstüne bol salaş bir şey geçirdim ve evden çıktım.

Daha da azalmak üzere...

Arşivden: Az olmak, az almak, azalmak

Yorumlar

  1. dogru adrestemiyim?
    :)))))))kurabiye tarifini sizmi sordunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başta bu yorumunuzu sıklıkla gelen spam bombardımanından biri diye düşündüm. çok ilgisiz bir yazının altına, kurabiye tarifi sorup sormadığımla ilgili yorum gelince haliyle şaşırdım. sırf "kurabiye tarifi sormadım" demek için mesajınıza onay verdim. lakin bir mail adresi bulamadım sitenizde... özetle ne yapmak istediğinizi anlamadım. sahiden yolunuzu kaybetmiş olmalısınız :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu da geçer Ya Hu

Ege kralı…

Bodrum’da 1 yılın ardından