İlk sabah

Pencereyi örten uyduruk perdenin arasından süzülen ışık yatak odasını nurla doldurdu. Uzun horoz ötüşleri, uzaktan seslenerek yapılan bir sohbet gibiydi. O muhabbet de yatak odasına doldu. Odanın köşesinde bir eşek anırdı-kısa kesti. Parlak ışıkta göremiyordum ama köyün bütün hayvanları odadaydı. Havlayan 3 farklı köpeği görmeye çalıştım. Parlak ışık, araladığım gözümün içine içine çaktı. Yanı başımda tıkırdayan saat sabahın 6'sını gösteriyordu. Hülya'ya baktım sırtını dönmüştü. Işıktan rahatsız olmuş yorganı başına çekmişti. Yorganı başına çeken parmaklarını öptüm. Ezanı duyup duymadığımı sordu. Duymamıştım. "Sanki odanın içinde okundu" dedi mahmur bir sesle. Bu sefer serçe parmağından öptüm. Bizim yeni evimizdeki ilk sabahımızdı.

Yorumlar

  1. Güle güle oturun, huzurla yaşayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. bir gün buralara korsan tur yaparsanız didolar benden :)

      Sil
  2. Ohhh,araba gürültüsünden,hangi saat olursa olsun korna çalmaktan zevk alan insanlardan uzak böylesine doğal bir ortamın içerisinde uyanmak...Ben de 1 saattir uyanığım.Perdeyi aralayıp dışarıya bakmak içimden gelmiyor.Odanın içinde çalan müzikle bile başbaşa kalamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ege hayallerinizi uzun süredir biliyor ve hızla gerçekleşmesini diliyorum :)

      Sil
  3. Sevgili Coka! Yeni yaşam alanınızda her ikinize de huzur ve aşk dolu bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rakıları aldım. yakaköy, yapılacak bir muğla-bodrum turunun zirve finişi... ;)

      Sil
  4. İçim ısındı..Çok güzel bir anlatım. Aşkla, sağlıkla, huzurla yaşayın yeni evinizde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. aynı dilekleri sizin için de diliyorum.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. sağ olun... :) güzel sözünüz beni çok mutlu etti...

      Sil
  6. huzurla uyanılan kendi evinizde ilk gününüzü anlatış şeklinize imrendim allah bana da nasip eder inşallah uzun yıllar mutluluk ve huzurla günner geçirirsiniz inşallah...:)

    YanıtlaSil
  7. evinize taşınmanızın mutluluğunu paylaştığımızı biliniz.(aylardır bana dert oldu sizin evin tadilatı).
    sizin çıktığınız yolun başında biri olarak,(ve eşimin yaşadığı rahatsızlıktan sebep),sizi anladığımı bilmenizi isterim. herşeyin sizin için daha güzel ve sağlıklı olmasını temenni ediyorum.
    (bu arada,eviniz tam nerede bilmiyorum ama pazar günü itibari ile Yalıkavak'ta komşu oluyoruz. Birgün beraber kadeh kaldırmak dileklerimle)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala yalıkavak'tayız. yaz sonuna kadar da yalıkavak'la ilişkimiz kesilmeyecek. annemler burada çünkü. ama bu bir iki hafta içinde kendi evimize geçiyoruz nihayet... birlikte kadeh kaldırmak dileğiyle size de hoş geldiniz diyelim! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu da geçer Ya Hu

Ege kralı…

Bodrum’da 1 yılın ardından